Webinaret er for alle bestyrelsesmedlemmer i 4H-klubber og/eller områder og er en del af 4H’s uddannelsestilbud.
Alle klubber vil den 1. september modtage loginoplysninger til Google Workspace, som er vores nye platform med redskaber til bestyrelses- og frivilligarbejdet.
Den vigtigste fordel ved Google Workspace er, at alle klubber får en fælles mail (klubnavn@4hdanmark.dk). Mailen giver også adgang til klubbens fælles drev, dokumenter, spørgeskemaer, kalender og meget mere.
På webinaret lærer du om:
- De mange funktioner på Google Workspace, og hvilke der er de vigtigste.
- Hvordan klubben hurtigst muligt kommer i gang.
- Tips til at gøre bestyrelsesarbejdet lettere med Google Workspace
- Retningslinjer for, hvordan det skal bruges i klubben
- Hvad du skal gøre, når det ikke virker.
Webinaret afholdes af 4H’s kommunikationskonsulent Søs Olsen, der er projektleder og jeres tekniske support på Google Workspace.